Завербний, АндрійГадик, В.2025-08-152025-08-152025Завербний А. С. Впровадження Scrum-підходів для управління маркетинговими проєктами / Завербний А. С., Гадик В. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 143-145.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36036Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukуправлінняAgile - ітеративний фреймворкмаркетингScrum-методологіяматеріали конференціїВпровадження Scrum-підходів для управління маркетинговими проєктамиConference materials