Тихолаз, Анатолій2015-08-132015-08-131997Тчхолаз А. Ауховно-академічна освіта та становлення філософії у Київській духовній академії / А. Тихолаз // Київські обрії: історико-філософські нариси. - К.: 1997. - С. 91-110https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6082У статті проаналізовано місце та роль духовних академій в історії вітчизняної філософської думки. Саме духовні академії з їхньою безперервною традицією викладання філософії виявилися у XIX ст. найсприятливішим середовищем для розвитку філософії у її професійних формах, спонукали до усвідомлення потреби у виробленні національно-своєрідних форм філософії. Водночас здобуттю духовними академіям особливої ролі у філософському розвитку Росії XIX століття сприяли (хоча у даному випадку слово "сприяли" набуває вочевидь двозначного відтінку) абсолютно ненормальні умови, що в них опинилася філософія у стінах університетів.ukдуховно-академічна освітадуховні академіїрелігійна орієнтованість академічної філософіїакадемічна філософіявикладання філософії у духовних академіяхстаттяАуховно-академічна освіта та становлення філософії у Київській духовній академіїArticle