Пічик, Катерина2015-10-202015-10-202007Пічик Катерина Валеріївна. Методика визначення цільового ринку компанії / К. В. Пічик. // . - 2007. - Т. 68 : Економічні науки. - С. 66-69.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6809Clause is devoted to the analysis of methodical approaches to definition of the target markets of the company. Especial attention it is given to formation of a complex technique of selection of the target market of firm.Статтю присвячено аналізу методичних підходів до визначення цільових ринків компаній. Особливу увагу приділено формуванню комплексної методики вибору цільового ринку фірми.ukаналіз методичних підходівцільові ринки компанійтоварно-ринкова матрицяФіліп Котлерthe target markets of the companyМетодика визначення цільового ринку компаніїTechnique of Definition of the Target Market of the CompanyArticle