Голубєва, МаріяЮдченко, ВалентинаБондаренко, НаталіяРябець, Ірина2023-04-072023-04-072022Психолого-педагогічний зміст термінів "дистанційна освіта" та "екстрене дистанційне навчання": спільне та відмінне / М. О. Голубєва, В. С. Юдченко, Н. Б. Бондаренко, І. Р. Рябець // Грааль науки. - 2022. - № 12-13. - С. 598-603. - https://doi.org/10.36074/grail-of-science.29.04.2022.1032710–3056https://doi.org/10.36074/grail-of-science.29.04.2022.103https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24939Статтю присвячено психолого-педагогічному аналізу спільного та відмінного у змісті термінів "дистанційна освіта" та "екстрене дистанційне навчання". Дистанційна освіта (анг. – distance learning) у ЗВО – це категорія педагогіки вищої освіти, яка відображає актуальну форма освіти у вищій школі, що обов’язково спирається на сучасні інформаційно-комунікаційні технології та інноваційні освітні технології, а спілкування студентства та викладацького складу може бути віддалено як за локацією та й у часі. Усі навчальні предмети обирає саме студентство за власним бажанням. Дистанційна освіта характеризується різними типами комунікації: студент-викладач, студент-зміст навчального предмету, студент-студент. Екстрене дистанційне навчання (анг. – emergency remote teaching) окреслює процес тимчасового переходу освітнього процесу на альтернативний спосіб навчання через кризові обставини: війни, природні катаклізми, пандемії, карантин.ukзаклади вищої освітивійськовий станпандемія COVID-19дистанційна освітаекстрене дистанційне навчаннястаттяПсихолого-педагогічний зміст термінів "дистанційна освіта" та "екстрене дистанційне навчання": спільне та відміннеArticle