Юзов, Андрій2021-12-102021-12-102021Юзов А. М. Використання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-реклами / Юзов А. М. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 120-122.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21830Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukрекламне повідомленняінтернет-рекламаефективна частотамодель Остроумедіаплануваннябрендтези конференціїВикористання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-рекламиConference materials