Нікіфоренко, А.2024-07-102024-07-102024Нікіфоренко А. А. Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті / Нікіфоренко А. А. ; науковий керівник: Курило Л. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 119-121.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30396Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukлідерEQ – емоційний інтелекткомунікаціяміжособистісне спілкуванняhard skillsемпатіяMcKinsey & Companyматеріали конференціїЗначення soft skills для бізнесу у 21 століттіConference materials