Тихоміров, Кирило2023-07-062023-07-062023Тихоміров К. О. Інноваційні підходи до формування стратегії розвитку / Тихоміров К. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 149-152.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25429Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukстратегія розвитку підприємствакорпоративна стратегія розвиткудизайн-мисленняощадливий стартапBusiness Model Canvasматеріали конференціїІнноваційні підходи до формування стратегії розвиткуConference materials