Гуменна, ОлександраД’яченко, Юрій2021-12-102021-12-102021Гуменна О. В. Цифрові технології у когнітивному маркетингу / Гуменна О. В, Д'яченко Ю. Ю. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 92-93.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21841Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukспоживачкогнітивний маркетингуправління поведінкою споживачівконцептуальні просториінтелектуальна інфраструктура ринкувектори корисностейтези конференціїЦифрові технології у когнітивному маркетингуConference materials