Кабаченко, Надія2015-06-262015-06-262015Кабаченко Надія. Освітня політика в Україні: випадок соціальної роботи / Надія Кабаченко // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 179-186https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4585Упродовж останніх років в Україні, так само як і в Європі, активно розвивається процес професіоналізації соціальної роботи. Він вимагає ґрунтовної бази знань і наявності відповідних рівнів професійної освіти, розвиток якої регулюють як практики соціальної роботи, так і академічні працівники. Ключову роль у професіоналізації соціальної роботи відіграє саме освіта. Її організація відбувається в Україні специфічним шляхом, що зумовлює певні труднощі й непорозуміння, які є предметом аналізу в цій статті.Of late, Ukraine, as well as Europe, has been focused on the professional foundations of social work practices. Their implementation require fundamental knowledge, which is acquired at the respective university levels, with the standards developed and coordinated by both practitioners and educationalist working in the field of social work. Although professional education plays the key role in social work, the approach to it in Ukraine remains somewhat specific, which causes difficulties and misunderstandings discussed in this paper.ukстандартна класифікація освітиосвіта із соціальної роботиосвітня політикаstandard educational classificationeducational policyeducation in social workОсвітня політика в Україні: випадок соціальної роботиConference materials