Богуш, Лариса2025-07-172025-07-172025Богуш Л. Г. Стратегічний маркетинг підприємства як інструмент його економічної сталості в конкурентному середовищі / Богуш Л. Г. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 183-185.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35609Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмаркетингове управліннястратегіяклієнтська аудиторіябренд продукціїматеріали конференціїСтратегічний маркетинг підприємства як інструмент його економічної сталості в конкурентному середовищіConference materials