Гриджук, ІринаМалиш, Дарина2023-09-042023-09-042023Гриджук І. А. Digital-маркетинг в умовах антикризового управління: виклики та можливості / Гриджук І. А., Малиш Д. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 160-164.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25791Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukмаркетингова діяльністьDigital-маркетингантикризове управлінняконтекстна рекламасоціальні мережібрендцифрові технологіїматеріали конференціїDigital-маркетинг в умовах антикризового управління: виклики та можливостіConference materials