Нестеренко, Людмила2025-11-042025-11-042025Нестеренко Л. О. Особливості застосування елементів комунікативних тренінгів у процесі викладання англійської мови майбутнім філологам-германістам в Національному університеті "Києво-Могилянська академія" : [препринт] / Людмила Нестеренко // Proceedings of the scientific and pedagogical internship (February 24 – April 6, 2025, Riga, the Republic of Latvia) / ISMA University of Applied Sciences. - Riga : ISMA University of Applied Sciences, 2025. - [С. 50–54.]https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37363Аналіз літературних джерел [1 – 4, 6, 8, 10 – 12] засвідчує, що викладання англійської мови для майбутніх філологів-германістів у відповідності до сучасних потреб суспільства передбачає диференційоване навчання з урахуванням освітніх потреб учасників навчальних взаємодій та вимагає створення відповідних умов для оволодіння навчальним матеріалом відповідно до професійного самовизначення. Також важливою умовою якісного викладання іноземної мови студентам філологам виступає можливість забезпечення учасників навчального процесу можливостями для рівного доступу до кваліфікованої професійної підготовки та неперервної освіти впродовж всього життя [5, 7, 9].ukвикладання англійської мовиметодика викладання англійської мовипсихологічні методи впливуНаціональний університет "Києво-Могилянська академія"комунікативні тренінгипрепринтОсобливості застосування елементів комунікативних тренінгів у процесі викладання англійської мови майбутнім філологам-германістам в Національному університеті "Києво-Могилянська академія" : [препринт]Other