Гриньок, Інетта2024-05-022024-05-022007Гриньок І. Екранні інвазії: ми обираємо, нас обирають / Інетта Гриньок // Кіно-Театр. - 2007. - № 1. - С. 5-7.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29345В останньому фільмі Брайана Де Паями "Чорна орхідея" частинки кіноплівки із зафільмованим на них життям виглядають хвилююче непідробними, в той час як "живі" герої - персонажами химерного і байдуже-відстороненого видіння. Екранна псевдореальність втрачає префікс "псевдо", і саме життя починає наслідувати екранні образи: падіння "веж-близнюків" і досі здається вражаючим голлівудським візуальним ефектом. Наш глядач, очевидно, має втомитися від такої одноманітності. На цьому тлі найефективніше створювати свою національну ідею, своїх культурних героїв, національні міфи й гордість саме в царині масового кіно (як це робить Михалков у Росії і Гофман у Польщі). А отже, нам потрібні люди, які вивчатимуть сучасні медіа-технології стосовно кінопродукту, аби, коли дійде до справи, грамотно рекламувати українське кіно, зробити український фільм гучним явищем. У сучасному світі мало зняти фільм. Аби його продати, треба вміти його "подати", "розкрутити". На жаль, від цього ніде не подінешся.ukмасове кіно"Матриця"Стівен Спілберг"Вогнем і мечем"А.Вайда"Страсті Христові"Ортега-і-ГассетстаттяЕкранні інвазії: ми обираємо, нас обираютьArticle