Оглобліна, ВікторіяМетеленко, НаталяСелезньов, К.2024-07-222024-07-222024Оглобліна В. О. Маркетингове управління каналами розподілу торгівельного підприємства / Оглобліна В. О., Метеленко Н. Г., Селезньов К. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 116-119.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30717Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukсистема збуту товарутоварообігцикл виробництва й обертаннянайкраща комбінація розподілу продукціїселективний збутматеріали конференціїМаркетингове управління каналами розподілу торгівельного підприємстваConference materials