Литвиненко, А.Жернова, П.2024-07-022024-07-022024Литвиненко А. О. Формування основних аспектів конкурентоспроможності бізнесу / Литвиненко А. О., Жернова П. Р. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 454-457.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30161Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukлідерство на ринкубізнес-середовищемаркетингові стратегіїшвидка адаптація до інноваційМайкл ПортерПол Крогман"Leading Change"матеріали конференціїФормування основних аспектів конкурентоспроможності бізнесуConference materials