Давидова, Ганна2023-09-042023-09-042023Давидова Г. В. Основні тенденції та переваги цифрового маркетингу / Давидова Г. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 169-170.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25789Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukцифровий маркетингрекламаDigital-агенціїекспериментальний маркетингматеріали конференціїОсновні тенденції та переваги цифрового маркетингуConference materials