Стойко, ГалинаМагас, Д.Стойко, В.2024-06-252024-06-252024Стойко Г. В. Етапи управління процесом ціноутворення на підприємстві / Стойко Г. В., Магас Д. О., Стойко В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 614-616.978-966-518-845-2https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30040Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukцінова політикаціноутворенняцінафінансовий стан підприємстваматеріали конференціїЕтапи управління процесом ціноутворення на підприємствіConference materials