Бронікова, Світлана2021-10-052021-10-052020Бронікова С. А. Практики комунікативної культури в медичному закладі: пацієнт-центрований підхід : [посібник] / Бронікова Світлана. - [Б. м. : б. в.], 2020. - 69 c.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21027У посібнику викладено сучасне бачення комунікативної культури як одного зі складників пацієнтоорієнтованої моделі корпоративної культури медичного закладу. Наведено базові морально-етичні норми та правила, що сприяють налагодженню конструктивного діалогу між спеціалістами та пацієнтом, а також між медперсоналом, що є визначальним чинником ефективності лікування. Запропоновано сучасні моделі консультування з покроковою технологією розв’язування професійних завдань, зібрано кращі практики комунікативної культури медичного закладу, орієнтованого на пацієнта. Зокрема, наведено методики самопізнання та самооцінювання медичних працівників для їхнього подальшого навчання та саморозвитку. Посібник зацікавить працівників галузі охорони здоров’я і, щонайперше, всіх учасників лікувального процесу: від менеджменту до працівників кол-центру. Ця книжка допоможе також досягнути навчальних цілей медичних освітніх закладів. Збірник правил і настанов слугуватиме базою для формування стандартів комунікативної медичної практики.ukкомунікативна культурамедперсоналохорона здоров’яконсультуванняпосібникПрактики комунікативної культури в медичному закладі: пацієнт-центрований підхідBook