Гуменюк, Вікторія2021-11-012021-11-012021Гуменюк В. В. Освіта в постіндустріальному суспільстві: думки класиків / Гуменюк Вікторія Вікторівна // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : IV Конгрес Соціологічної асоціації України, Харків, 28-29 жовтня 2021 року : тези доповідей / [ред. рада: Бакіров В. С. (голова ради) та ін.] ; Соціологічна асоціація України. - Харків : [б. в.], 2021. - С. 513-515.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21333Мета реформи шкільної освіти, яка нині відбувається в Україні – перетворити навчання в школі на інструмент гармонійного розвитку та успішної соціалізації учнів, аби по закінченню школи вони були готові до самореалізації та свідомого життєвого вибору. Попри розроблену низку нормативних документів та наявність Концептуальних засад реформування середньої школи "Нова українська школа", відкритими залишаються питання про суспільні умови, в яких функціонує сучасна школа, та соціальні зміни, що формують запит на зміну суті, ролі, та змісту освіти. Тому важливо підтримувати дискусію щодо суспільних вимог, яким повинна відповідати шкільна освіта, аби бути сучасним інструментом розвитку та соціалізації. Тези присвячені опису суспільних змін, які мають місце у зв’язку з постіндустріальною суспільною трансформацією, та узагальненню вимог, яке ставить перед шкільною освітою інформаційне/постіндустріальне суспільство на основі праць Деніела Белла "Прийдешнє постіндустріальне суспільство. Досвід соціального передбачення", Пітера Дракера "Пост-капіталістичне суспільство" та Елвіна Тоффлера "Зміна влади: знання, багатство та насилля на порозі ХХІ століття".ukреформи шкільної освітиНова українська школапостіндустріальна трансформаціяматеріали конференціїОсвіта в постіндустріальному суспільстві: думки класиківConference materials