Волошин, АндрійШевчук, Анастасія2025-08-122025-08-122025Шевчук А. Р. Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції / Шевчук А. Р. ; наук. кер.: Волошин А. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 256-259.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35988Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмаркетингове середовищеdigital-маркетингалгоритмічні фільтримасова індивідуалізаціяматеріали конференціїDigital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренціїConference materials