Ползікова, Надія2015-10-162015-10-162008Ползікова Н. І. Роль тиші у звуковому кінематографі / Н.І. Ползікова // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 75 : Теорія та історія культури. - С. 12-16https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6725Предметом дослідження цієї статті є поняття тиші, що розглядається в контексті звукового кінематографа на основі розробок французького теоретика кіно М. Шіона. Саме звуковий кінематограф уможливив існування в кінематографічному просторі тиші як такої та ввів у вжиток постать німого - джерело тиші та носія специфічних властивостей, які надають режисеру ще один неординарний та цікавий спосіб реалізації сюжетних перипетій.The subject of the research proposed is a concept of silence, which is examined in the context of the sound cinematograph, and is based on the study of the French theorician and cinema researcher M. Chion. The sound cinematograph is that very thing, due to which the notion of a silence came into a cinematic space; and which brought into a cinematic world a silent character, who is the source of a silence and a holder of specific properties, which gives to a film director one more interesting way for a plot picturization.ukпоняття тишікінематографрежисураНімотазвукsilence conceptcinemaDirectingmutenesssoundРоль тиші у звуковому кінематографіArticle