Магалецька, Олександра2024-10-102024-10-102024Магалецька О. Кіно й ідеологія. Не партійна, а суспільна / Олександра Магалецька // Кіно-Театр. - 2024. - № 5. - C. 2-5.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31823У 2020 році "Детектор медіа" провів дослідження формування цінностей українського суспільства крізь призму медіа та кінематографу. Один із його ключових висновків: на українське суспільство найбільший вплив має телевізійний розважальний контент. Та чи відповідає сучасним вимогам такий потужний інструмент взаємодії з суспільством лише як спосіб задоволення людини та виграшу в прибутках? Кіно з ідеологічною складовою потребує глядача, адже саме формування та збереження українських суспільних цінностей та установок сприяє єдності суспільства, що є критичною у період війни, а також виступає запобіжником від можливого впливу пропаганди держави-агресора, яка ще десятки років тому поставила кінематограф та його продукцію на озброєння російської держави.ukсоціально-комунікативний феномен культурисимбіотичний"шоу Трумена"кіно noirсуспільна ідеологіяукраїнська ідентичністьстаттяКіно й ідеологія. Не партійна, а суспільнаArticle