Артикуца, Сергій2025-10-082025-10-082007Артикуца С. С. Правові та етичні аспекти Public Relations (PR) / С. С. Артикуца // Актуальні проблеми юридичної науки : збірник тез Міжнародної наукової конференції "Шості осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 26-27 жовтня 2007 року) : у 3-х ч. / Хмельницький університет управління та права. - Хмельницький : Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2007. - Ч. 1. - С. 13-18.978-966-8823-13-8https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37064Термін PR (англ. Public Relations "зв’язки з громадськістю", укр. піар), стрімко увійшовши на початку 90-х років минулого століття до нашого лексикону, не лише закріпився у складі української термінології, але й набув активного повсякденного вжитку, оскільки широко застосовується у різноманітних сферах людської діяльності. Він позначає особливий вид діяльності, спрямований на формування громадської думки з широкого спектра питань (політична акція, виборча кампанія, бізнес, виробництво, благодійність, реклама, засоби масової інформації і т. ін.).ukPublic RelationsPR-фахівецьPR-послугиправо на інформаціюPR-діяльністьматеріали конференціїПравові та етичні аспекти Public Relations (PR)Conference materials