Макаревська, Валерія2024-07-182024-07-182024Макаревська В. В. Підходи до cегментації цільової аудиторії як складова стратегії digital-маркетингу бізнесу / Макаревська В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 223-226.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30625Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukперсоналізаціяпідхід Ф. Котлерамодель "5W"VALSребрендингконкуренціяматеріали конференціїПідходи до cегментації цільової аудиторії як складова стратегії digital-маркетингу бізнесуConference materials