Афонін, АндрійХодаківська, Н.2024-04-182024-04-182022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29045Ця робота буде присвячена використанню 3D об’єктів на вебсайтах. Ми розглянемо технологію WebGL, що дозволяє додавати різноманітні інтерактивні як 2D, так і 3D елементи. У практичній частині створимо у Blender свій тривимірний об’єкт і додамо його на вебсторінку за допомогою бібліотеки three.js на основі вищезгаданого WebGL. Ми проаналізуємо дану технологію на прикладі, знайдемо переваги та недоліки такого підходу у розробці вебінтерфейсів.ukхронологія трендів у вебдизайнішейдери3D об’єкт у BlenderGeometry Nodesкурсова роботаСтворення інтерактивного 3D об’єкту для вебсторінкиOther