Попова, Надія2024-07-172024-07-172024Попова Н. В. Digital-маркетинг у компаніях транспортно-логістичної системи / Попова Н. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 234-236.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30622Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовищетранспортно-логістична система (ТЛС)конкурентоспроможністьчат-ботиProduct PlacementSearch Engine Reputation Management – SERMформування цифрової культуриматеріали конференціїDigital-маркетинг у компаніях транспортно-логістичної системиConference materials