Клименко, ОксанаСивак, Анжела2022-08-092022-08-092022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23668Дана кваліфікаційна робота має на меті дослідити зміст та сприйняття проєкту "нової школи" педагогами та українськими радянськими ЗМІ протягом 1920-1930-х рр. Для розкриття теми використовуються постанови та накази радянського уряду у сфері народної освіти та періодичні видання, розміщені на ресурсі Libraria. Дослідження окреслює основні ідеологічні засади та методи навчання у "новій школі", а потім розглядає їхнє сприйняття у працях педагогів та на шпальтах газет. У результаті дослідження було з'ясовано, що проєкт "нової школи" був тісно пов’язаний з ідеологією, політичними, суспільними й економічними аспектами держави. У свою чергу методологічні рекомендації вчителів і науковців та періодичні видання перегукуються із партійними постановами про освіту та транслюють урядові накази як представникам освітянських професій, так і широкому колу громадськості.ukрадянська концепція загальної освітипартійна постановавиховання працеюколективізмпроєкт "нової школи"бакалаврська роботаПроєкт "нової школи" та його рецепція українськими радянськими ЗМІ (1920-ті –1930-ті рр.)Other