Пан, ЛіліяЄрофеєва, Тетяна2009-10-132009-10-132008Пан Л. В. Маркетингові стратегії як інструмент управління ринком освітніх послуг регіону / Пан Л. В., Єрофєєва Т. А. // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічний розвиток України та її регіонів : проблеми науки та практики», м. Харків, 22-23 трав. 2008 р. / Наук.-дослід. центр індустріальних проблем розвитку НАН України, Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [ХНЕУ], 2008. - С. 104-107.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/377Незважаючи на солідну теоретико-методологічну базу використання маркетингу в освітній сфері, проблеми, пов'язані із формуванням і формалізацією маркетингової стратегії ринку освітніх послуг регіону в Україні, досліджено явно недостатньо, що й визначає актуальність даного дослідження. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні й модельному описі маркетингової стратегії розвитку сфери освітніх послуг регіону, адекватної ринковим вимогам.ukмаркетингосвітаmarketingeducationМаркетингові стратегії як інструмент управління ринком освітніх послуг регіонуArticle