Боднар, АллаТуник, Оксана2025-07-102025-07-102025https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35335Метою даної магістерської роботи є вивчення та систематизація наукового досвіду про взаємозв'язок між рівнем емоційного інтелекту та здатністю до саморегуляції у дошкільників, а також поглиблення цього дослідження шляхом проведення кількох проективних тестів, опитувальних методик та психолого-педагогічного спостереження. Мета роботи також включає розробку інструментів управління емоціями та підвищення рівня емоційного інтелекту у дітей для покращення їхньої саморегуляції та психологічного благополуччя.ukемоційний інтелектемоційна саморегуляціяемоційна лабільністьемоційний негативізмдошкільний вікпсихоемоційний розвитокемоційна безпекаідентифікація емоційвираження емоціймагістерська роботаВплив емоційного інтелекту на саморегуляцію психічних станів дітей дошкільного вікуOther