Дейнега, ІннаСтрільчук, РусланЛибак, Ірина2023-10-272023-10-272022Дейнега І. О. Інструменти цифрового маркетингу у трансформуванні комплексу комунікацій закладів вищої освіти в постпандемічний період / Дейнега І. О., Стрільчук Р. М., Либак І. А. // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 4.4. - C. 248-258.978-966-999-229-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26755Підрозділ 4.4. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".ukцифровий маркетингосвітні послугивласний сайтінструменти цифрового маркетингуконтекстна рекламасоціальні мережіпідрозділ монографіїІнструменти цифрового маркетингу у трансформуванні комплексу комунікацій закладів вищої освіти в постпандемічний періодBook chapter