Юрченко, Марина2023-07-062023-07-062023Юрченко М. О. Використання сучасних психологічних технік в сучасній рекламі / Юрченко М. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 119-121.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25440Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukмаркетингова стратегіярекламаспоживачсоціальний доказдефіцит на товар"гра на людських емоціях"матеріали конференціїВикористання сучасних психологічних технік в сучасній рекламіConference materials