Швець, Юлій2021-11-152021-11-152021Швець Ю. Ю. "Драматургія доби", або Невтішний діагноз пострадянському суспільству / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2021. - № 5. - С. 7-8.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21542Починаючи з раритетної на наших теренах назви, "Маклена Граса" впевнено виділяється на фасаді нового українського театру. Вирізняє її насамперед старомодна прямота аналізу соціальних стосунків, що нагадує європейський театр другої половини минулого століття. Парадоксальним чином саме ця прямота інтригує й приваблює. Тож якщо ви стомились від "політкоректних історій" про любов як панацею від патології "іншого", толерантності як антитези агресивності, жіночої солідарності й пошуків етнічного коріння - вам сюди.ukвистава "Маклена Граса"режисер Дмитро Весельськийжива музикавставні епізодигуманізмточна манера режисуриоб’ємна гра акторівстаття"Драматургія доби", або Невтішний діагноз пострадянському суспільствуArticle