Куровська, Катерина2021-11-192021-11-192021Куровська К. Є. Вплив зовнішніх факторів на поведінку споживача: методологічні аспекти / Куровська Катерина // Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем (2021) : матеріали науково-практичної конференції, 21 жовтня 2021 року / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Каф. економічної теорії, Наук.-навч. центр "Інноваційна лабораторія" НаУКМА. - Київ : НаУКМА, 2021. - С.55-57.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21597Матеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем"(2021).ukспоживачзовнішні факториповедінка споживачазаходи зі спрощеннянагадуванняапелювання до соціальних нормвибір за замовчуваннямпростотапривабливістьсоціальністьчасовий характерспоживчий вибірматеріали конференціїВплив зовнішніх факторів на поведінку споживача: методологічні аспектиConference materials