Гороховський, СеменМаргаль, Нікандр2020-11-222020-11-222020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18789Станом на 2020-й рік, смартфони через свою поширеність та доступність є чи не головною платформою для поширення програмного забезпечення до кінцевого користувача. Постійно існує попит на сервіси «в кишені», які полегшують життя людям, вирішують буденні задачі та допомагають відволіктися. Не зважаючи на те, що багато мобільних додатків пропонують своїм користувачам дуже достойний рівень UX (user experience — з англ. дослівно «користувацький досвід»), розробники постійно змушені переглядати відповіді на питання: «як утримати користувача від видалення цього додатку?» і «як змусити нових клієнтів встановити його?». Це, фактично, є одним з головних рушіїв прогресу користувацьких технологій, що спонукає компанії розробляти все нові способи зацікавити користувача.ukмобільний додатокдоповнена реальністьпрограмне забезпеченнямова Swiftфреймворкбакалаврська роботаМобільні додатки з технологією доповненої реальності, з використанням мови Swift та фреймворків ARKit та Core MLOther