Fedoriv, YaroslavaPirozhenko, IrynaFedoriv, Mariya2024-12-022024-12-022024Fedoriv Y. Narrative writing for emotional well-being: a case study into enhancing students’ language skills and resilience / Yaroslava Fedoriv, Iryna Pirozhenko, Mariya Fedoriv // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 77, т. 3. - C. 273-279. - https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-3-372308-48552308-4863https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-3-37https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/32654У сучасному глобалізованому світі, позначеному безпрецедентними кризами, такими як пандемія COVID-19 та геополітичні конфлікти, освітній простір зазнав значних змін, які зумовили потребу в інноваційних підходах задля підтримки викладання та навчання. Ця стаття має на меті дослідити подвійні переваги наративного письма для студентів, які вивчають англійську мову як іноземну в кризових умовах, з особливим акцентом як на їхньому мовному розвитку, так і на психологічній стабільності. Гіпотеза дослідження, підкріплена сучасними дослідженнями в галузі наративної терапії, полягає в тому, що оповідне письмо як педагогічний інструмент не лише сприяє розвитку англомовних навичок шляхом збагачення словникового запасу, покращення граматики та підвищення загального рівня володіння мовою, але також відіграє ключову роль у формуванні психологічної стійкості у здобувачів освіти, які живуть у складних обставинах. Стаття спирається на методологію кейс-дослідження, щоб визначити, як наративне письмо допомагає створювати механізми подолання стресу, підвищення самооцінки та досягнення емоційного балансу, тим самим зміцнюючи здатність студентів долати труднощі. Отримані результати свідчать про те, що створюючи та ділячись особистими наративами, студенти отримують сприятливі умови для вираження емоцій, що особливо важливо з погляду подолання стресу в кризових умовах. Беручи до уваги благотворний потенціал наративного письма, автори стверджують про необхідність посилення його значення у програмах навчання іноземних мов і ширшого впровадження наративів незламності під час занять з метою розвивати іншомовні навички й водночас плекати емоційне здоров’я студентів. Враховуючи можливі виклики та обмеження, стаття підкреслює важливість цілісних освітніх практик, які охоплюють інтелектуальний, психологічний, соціальний та етичний виміри, водночас відповідаючи як на когнітивні, так і на емоційні потреби здобувачів освіти й у кінцевому рахунку сприяючи створенню збалансованого та інклюзивного освітнього середовища, яке забезпечує не лише їхні академічні досягнення. але й гармонійний особистісний розвиток та загальні життєві навички.In the current global world, marked by unprecedented crises such as the COVID-19 pandemic and geopolitical conflicts, the educational landscape has undergone significant changes, necessitating innovative approaches to support teaching and learning. This article aims to examine the dual benefits of narrative writing for students learning English as a Foreign Language (EFL) in crisis conditions, focusing on their linguistic development alongside psychological stability. Backed up by contemporary studies on the healing potential of narrative writing, the research hypothesis holds that narrative writing as a pedagogical tool not only facilitates EFL skills development by enhancing vocabulary, grammar, and overall language proficiency but also plays a crucial role in fostering resilience among students facing adversities. The article draws on the case study methodology to examine how narrative writing aids in building coping mechanisms, self-efficacy, and emotional well-being, thus reinforcing the students’ ability to overcome hardships. The findings suggest that through crafting and sharing personal narratives, students are provided with beneficial conditions for emotional expression, which is particularly vital in terms of stress relief during times of crisis. Given its therapeutic potential, the study advocates for reinforcing narrative writing in the ELF curricula and embedding resilience-building narratives in EFL classrooms to both support the students’ language acquisition and nurture their emotional health. Accounting for possible challenges and limitations, the paper underscores the importance of holistic educational practices, including intellectual, psychological, social, and ethical dimensions while addressing both cognitive and emotional needs of the students and emotimately contributing to creating a balanced and inclusive educational environment that assures not just academic achievements but also personal growth, well-being, and overall life skills.enEFLemotional well-beingnarrative writingresiliencearticleанглійська мова як іноземнаемоційне благополуччянаративне письмостійкістьNarrative writing for emotional well-being: a case study into enhancing students’ language skills and resilienceНаративне письмо задля емоційного благополуччя: дослідження розвитку мовних навичок та стійкості студентівArticle