Романченко, Наталія2010-05-202010-05-202009Романченко Н. В. Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу / Романченко Н.В. // Маркетинг у третьому тисячолітті : зб. тез наук. доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, Донецьк, 15-16 трав. 2009 р. / [відп. за вип. О.М. Азарян] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського ... [та ін.]. - Донецьк : [Цифрова типографія], 2009. - Т. III, ч. II. - С. 46-47.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/770Франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі за кордоном.ukбізнескультурафранчайзингfranchisingКультурні детермінанти міжнародного франчайзингуConference materials