Гавриленко, ТетянаСизоненко, Яна2025-07-182025-07-182025Сизоненко Я. О. Системний підхід до маркетингового управління діяльністю підприємства / Сизоненко Я. О. ; наук. кер.: Гавриленко Т. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 152-154.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35636Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukринкова конкуренціямаркетингове управлінняконкурентні перевагиконкурентоспроможністьматеріали конференціїСистемний підхід до маркетингового управління діяльністю підприємстваConference materials