Ямборко, Ольга2024-10-092024-10-092024Ямборко О. "Картинка" чи "зображення": діалектика візуального у кіно / Ольга Ямборко // Кіно-Театр. - 2024. - № 5. - C. 25-26.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31795Кіно – передовсім візуальне мистецтво, тож роль зображення тут особлива, бо воно є простір і дія. Концепція зображення зазнавала безлічі трактувань, пошуків, розвиток яких уможливлювали як авторська ідея, так і технології водночас. Поява кольору у кінематографі остаточно розщепило його візуальне ядро на "зображення" і "картинку". При цьому перше є предметом художнього переосмислення і творчої дії, а друге – предметом культу комерційного кіно і технічного прогресу.ukкіноконцепція зображеннякартинкасталінський кінематографічний соцреалізмстаття"Картинка" чи "зображення": діалектика візуального у кіноArticle