Іванишина, Лариса2021-02-112021-02-112020Іванишина Л. Свобода і родинний обов'язок у фільмі "Додому" / Лариса Іванишина // Кіно-Театр. - 2020. - № 1. - С. 7-8.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19479Глибину цього фільму повною мірою може збагнути той, хто втрачав своїх близьких. Уже перший кадр (досить тривалий) – безлюдна картина морського узбережжя із самотнім безлистим деревом – налаштовує на оповідь трагічну, вводить у тему "над вічним спокоєм"… Дія розпочинається з моргу, куди батько приїхав за своїм старшим сином і де відбувається процедура "оформлення" покійника з усіма корупційними деталями, що сприймаються як дикість: батькові треба викласти чималу суму, аби забрати покійника якнайшвидше. Такий початок вводить у суть подальшої розповіді: суєтність захланних людей, нездатних співчувати, з одного боку, і трагедія людини – з іншого.ukокупація Криму"Додому"кримські татаристаттяСвобода і родинний обов'язок у фільмі "Додому"Article