Канівець, Анастасія2023-04-302023-04-302023Канівець А. О. Жінка на українському фронтірі / Анастасія Канівець // Кіно-Театр. - 2023. - № 1. - C. 16-17.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25148Фестивальний 2022 рік для України розпочався вельми багатообіцяюче – нагородою "за найкращу режисуру світового кіно" на кінофестивалі "Санденс". Здобув його "Клондайк" Марини Ер Горбач, картина окупованого куточка Донбасу. Російські війська вже стояли біля кордонів, тож своєчаснішого культурного амбасадора годі було уявити. Терористичний стиль російського ведення війни зробив стрічку ще актуальнішою, адже історія торкається знакової події – збиття бойовиками (чи російськими "іхтамнєтами"?) пасажирського літака рейсу MH17 з Амстердама до Куала-Лумпура у 2014 році. Саме цей злочин (навіть якщо ненавмисний) просигналізував: російсько-український "конфлікт" є справою не двох країн, а всього світу... але тоді цього не усвідомили.ukзагарбницька політика росіїфільм "Клондайк"життя під окупацієюBoeing 777 "Малазійських авіаліній"сепаратистсхідний фронтірстаттяЖінка на українському фронтіріArticle