Чернявська, І.Трофименко, В.2024-07-022024-07-022024Чернявська І. М. Застосування технологій інтерактивного маркетингу в управлінні збутовою діяльністю організації / Чернявська І. М., Трофименко В. Є. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - 424-425.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30182Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukдовгострокові відносини з клієнтамифункція управління взаємодієюмаркетинг взаємодіїіндивідуалізація відносинматеріали конференціїЗастосування технологій інтерактивного маркетингу в управлінні збутовою діяльністю організаціїConference materials