Брюховецька, ОльгаРибачук, Катерина2017-06-162017-06-162017-06-16https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11608The research explores narrative mechanisms in different types of screen media – film, video, television (particularly "slow TV"), VR and transmedia projects. It also explores the impact of interactivity on constructing narrative and explains how singular linear narratives of old media are transformed into grand polyphonic narratives in transmedia projects that allows transition of screen media audience from the position of viewer to that of user as a co-author.Магістерська робота присвячена темі функціонування наративу в різних типах екранних медіа – кіно, відео, телебаченні (зокрема "повільному телебаченні"), VR і трансмедіальних проектах. Розглянуте питання впливу інтерактивності на конструювання наративу, а також те, яким чином однолінійні наративи в старих медіа трансформуються у великі поліфонічні наративи у трансмедіальних проектах, що дають змогу аудиторії екранних медіа перейти від позиції глядача до позиції користувача як співавтора.ukкінонаративтрансмедіальні проектирежими нарації"повільне телебачення"відеоартвідеоактивізмвідеоенвайроментсуб’єктивна камераінтерактивна документалістикакультура конвергенціїfilm narrativenarration modesSlow TVvideoartvideoenvironmentsubjective cameratransmedia projectsinteractive documentaryconvergence cultureмагістерська роботаТрансформація наративних технік від класичного кіно до цифрових трансмедіальних проектівTransformation of narrative techiques from classical cinema to digital transmedia projectsOther