Корж, МаринаФоміченко, Інна2024-05-292024-05-292024Корж М. В. Функціональний підхід в маркетингу соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку / Корж М. В., Фоміченко І. П. // Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 2.11. - C. 276-286.978-966-518-844-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29597Підрозділ 2.11. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання функціонального підходу в маркетингу соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку.ukсоціально-економічна системафункціональний маркетингмаркетинг машинобудівних виробівфункціонально-вартісний аналізпідрозділ монографіїФункціональний підхід в маркетингу соціально-економічних систем в умовах сталого розвиткуBook chapter