Вовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяШамов, А.2025-08-082025-08-082025Вовчанська О. М. Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Шамов А. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 359-361.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35943Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukцифрова аналітикацифровий маркетингдіджитал-інструментибізнес-діяльністьматеріали конференціїВеликі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингуConference materials