Шандрук, Світлана2015-06-252015-06-252015Шандрук Світлана. Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США / Світлана Шандрук // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 86-93https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4571У статті аналізуються проблеми розвитку й становлення системи професійної підготовки вчителів середньої школи у США. Розглянуто домінантні в американській педагогічній освіті філософські концепції – есенціалізм, прогресивізм, екзистенціалізм, гуманізм, біхевіоризм, когнітивізм, конструктивізм.This paper analyzes the issues related to the development of the system of secondary school teachers’ training in the USA. It considers dominant philosophical conceptions in American pedagogical education, such as essentialism, progressivism, existentialism, humanism, behaviorism, cognitivism, constructivism.ukбіхевіоризмгуманізмекзистенціалізмпрогресивізмпрофесійна підготовка вчителів середньої школиесенціалізмsecondary school teachers’ trainingessentialismprogressivismhumanismbehaviorismКонцептуальні основи професійної підготовки вчителів у СШАConference materials