Соловйова, Т.2014-09-182014-09-182014Соловйова Т. В. Стратегія "блакитного океану" як нова форма ринкових відносин [електроннний ресурс] / Соловйова Т. В. // Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3280У статті досліджено стратегію "блакитного океану", описану в однойменній книзі зі стратегії розвитку бізнесу, авторами якої є Чан Кім та Рене Моборн з Інституту стратегії блакитного оке- ану. Висвітлено основні засади і способи створення такого океану та проаналізовано спосіб переходу від конкуренції до форми ринкових відносин, що нівелює поняття "конкуренції".ukстратегія "блакитного океану""червоний океан"конкуренціястратегічна канванаріжний каміньзменшення витраткрива цінностіСтратегія "блакитного океану" як нова форма ринкових відносинArticle