Сусська, ОльгаВергілес, Анастасія2024-06-212024-06-212024https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29970Методи дослідження: Дослідження ґрунтується на сукупності методів наукового пізнання. Аналітичний метод та методи співставлення і порівняння дозволяють дослідити передумови, еволюцію та етапи ребрендингу, а також виявити позивні та негативні приклади ребрендингу компаній в Україні та світі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи, як: узагальнення та опис для розуміння брендингу та ребрендингу, систематизація та порівняння для виділення тенденцій ребрендингу, опитування респондентів та фокус групи для більш глибокого розуміння потреб та вподобань аудиторії.uk-UAбрендингребрендингміжнародні компаніїінструменти ребрендінгубакалаврська роботаЗастосування інструментів ребрендингу у процесі формування нового іміджу компанії на прикладах X (Twitter) та Meta (Facebook)Other