Курило, ЛюдмилаОлексенко, Юлія2021-07-162021-07-162021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20364Метою роботи є вивчення сучасних засад рекламної діяльності підприємств в конкурентному ринковому середовищі, вивчення теоретичних основ і методів впровадження рекламної діяльності в практику підприємств та формування практичних рекомендацій для удосконалення рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомості з метою збільшення її ефективності та, як наслідок, зростання попиту.ukрекламна діяльністьрекламаринок нерухомостіекономічна ефективністьсфера нерухомостіфункції рекламикомпанія SMNKмагістерська роботаРекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на прикладі компанії SMNK у сфері нерухомостіOther