Бородай, Марія2025-09-022025-09-022025Бородай М. О. Тренди та стратегія корпоративних комунікацій у кризовий період військового часу / Бородай М. О. // ІV Науково-практична конференція "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів" (11 квітня 2025 року, м. Київ) : матеріали / [за ред. Сусської О. О. та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет соціальних наук і соціальних технологій, Кафедра зв'язків з громадськістю. - Київ : НаУКМА, 2025. - С. 9-10.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36355Матеріали доповіді учасника ІV Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів" (11 квітня 2025 року, м. Київ).ukкомунікаціїмаркетингові комунікаціїкорпоративні комунікаціїзначення корпоративних комунікаційматеріали конференціїТренди та стратегія корпоративних комунікацій у кризовий період військового часуConference materials