Авраменко, Анна2009-10-062009-10-062009-10-06https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/171The paper is devoted to the analysis of propagandistic elements in Soviet Ukrainian art of the pre-war period. The author analyses the politics of Communist Party in the sphere of art in conditions of Soviet totalitarian regime formation and consolidation. The research examines the change from avant-garde to socialist realism in the field of visual art, defines the role of avant-garde in propaganda of early Soviet years and explains the matter of propaganda and mythology in socialist realism artworks.Курсову роботу присвячено дослідженню пропагандивних елементів в українському радянському мистецтві довоєнного періоду. Автор аналізує художню політику Комуністичної партії в умовах становлення та утвердження тоталітарної держави СРСР. У дослідженні розглянуто зміну мистецької парадигми з авангарду на соцреалізм, з’ясовано роль авангардної творчості в пропаганді ранніх радянських років, виявлено сутність пропаганди в соцреалістичних творах та їхню міфологізованість.ukукраїнське мистецтво 1920-1930-храдянський тоталітаризмавангардсоцреалізмагітаційний плакатпортрет вождяГоломштокПапернийГройсДобренкокурсова роботаМистецтво як засіб пропаганди (на прикладі українського образотворчого мистецтва 1920-1930-х рр.)Art as a Tool of Propaganda (on the Example of Ukrainian Visual Art of the 1920-1930-ies)Other